Meester grap van zuiderburen

Meester grap van zuiderburen

U kent het wel. Er is een probleem en er moet gebeld worden met de helpdesk.

 

De expeditie begint bij het vinden van het nummer. Bij het ene bedrijf gaat dit makkelijker dan bij het andere bedrijf. In veel gevallen komt u eerst bij een lijst terecht met veel gestelde vragen. Komt u hier niet uit dan volgt er nog maar één oplossing: bellen naar de helpdesk.

Het bellen naar een helpdesk is niet echt iets waar ook maar iemand naar uitkijkt. Groot nadeel is dat we allemaal afhankelijk zijn van de helpdesk als er iets kapot gaat dat alleen door het bedrijf opgelost kan worden.

 

Het keuzemenu, doorgeschakeld worden en minuten lang in de wacht staan horen allemaal bij het bellen naar een helpdesk. Ze zijn niet allemaal even slecht maar ze hebben wel één overeenkomst. Ze kosten allemaal een hoop geld.

In het volgende filmpje neemt een groep Belgische tv makers het heft een eigen handen. Door middel van een meesterlijke grap laten ze de hele wereld zien hoe hinderlijk een helpdesk wel niet kan zijn.

Kijk en geniet van deze prachtige stunt. Kijk voor meer opmerkelijke filmpjes op humor.web.nl