Of een vrouw nu blauwe, bruine of groene ogen heeft, stralende ogen en een zelfverzekerde uitstraling maken haar voor mannen oogverblindend. Het merendeel van de heren kijkt bij de eerste ontmoeting zelfs als eerste diep in de ogen van zijn date. Voor vrouwen die oogverblindend voor de dag willen komen, organiseert Etos een beauty tour door het hele land. Zaterdag 22 september is de spetterende opening van deze E-xperience beauty tour, verzorgt door de bekende beauty stylist Tom Sebastian.
Dat uitstraling belangrijk is, blijkt uit het feit dat meer dan de helft van de mannen, de ogen het aantrekkelijkst vindt aan een vrouw. Gevolgd door billen, borsten en een stralende glimlach. Van de mannen zegt 40 procent mooie ogen zelfs belangrijker te vinden dan een goed figuur. Vrouwen kunnen dus het beste dit krachtige wapen in de strijd gooien en net iets langer oogcontact maken dan gebruikelijk. Succes verzekerd, want 70 procent heeft een zwak voor vrouwen met een sprankelende oogopslag.
Tijdens de E-xperience beauty tour geeft een team van professionele visagisten vrouwen tips en advies over de laatste trends op het gebied van haar, huid en nagels. Dit najaar is Petrol de nieuwste trend. Dit is een palet kleuren geïnspireerd op de natuur. De spetterende opening van de E-xperience beauty tour vindt plaats in de Etos-winkel aan de Hoogstraat in Rotterdam. Om vrouwelijk Nederland te inspireren met de laatste trends gaat de E-xperience beauty tour van 20 september tot en met 13 oktober langs de Etos-winkels door het hele land.
Etos heeft onderzocht wanneer mannen een vrouw oogverblindend vinden. Dit onderzoek is uitgevoerd in opdracht van Etos door Panelwizard onder ruim 500 Nederlandse mannen. De resultaten geven een representatieve afspiegeling van de mening van de Nederlandse bevolking.